Uprzejmie informujemy,
iż od kwietnia zmieniają się zasady zamawiania i rozliczeń finansowych za obiady dla uczniów:
-
Płatności za obiady rodzice będą dokonywać na cały miesiąc, przed jego rozpoczęciem.
-
Można wybrać cały obiad lub tylko drugie danie na dowolne dni nadchodzącego miesiąca.
-
Rodzic po uiszczeniu opłaty otrzyma potwierdzenie, które uczeń będzie miał obowiązek okazać pani wydającej obiady.
-
Rodzice muszą dopilnować, aby uczniowie posiadali przy sobie potwierdzenie, bo jest to warunkiem wydania obiadu.
-
Dzieci z oddziału przedszkolnego i klas pierwszych przekazują potwierdzenia wychowawcom, którzy dopilnują prawidłowości wydania posiłków.
-
W razie nieobecności ucznia w szkole, rodzic do godziny 9.00 zgłasza telefonicznie ten fakt bezpośrednio do pani Kulisy, co spowoduje pomniejszenie rachunku za następny miesiąc.
-
Jeżeli cała klasa jedzie na wycieczkę obowiązek zgłoszenia tego faktu przejmuje szkoła.
-
Jadłospis tygodniowy będzie udostępniony (jak dotychczas) w szkole na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej.
-
Zapisy i opłaty na kwiecień będą przyjmowane w dniach 30 i 31 marca, w godzinach
17.00 – 18.00 w sali nr 3 w budynku szkoły (zapisy na maj w dniach 27 i 28 kwietnia w tych samych godzinach i miejscu).
Kontakt z panią Katarzyną Kulisą:
Tel: 508 949 603
Email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
« poprzednia | następna » |
---|